biliyor


Gta Vice City Full Türkçe Yama İndir /Tek Link /Download

admin | Ekim 14, 2015 | 1 yorum

Merhaba değerli arkadaşlar. İlk paylaşımıma geçmeden önce size hoşgeldin demek istiyorum. Yayınlarımıza ara vermeden hızlı bir şekilde sizinle paylaşmak istiyorum. İlk olarak sizinle GTA Vice City oyununun Türkçe yamasını paylaşmayı uygun gördüm. Çünkü GTA oyunu severlerin internet ortamında en çok aradığı yamalardan biri GTA Vice Vity yamasıdır. Üstelik bu yama türkçedir. Fazla uzatmak isemiyorum. Hemen aşağıdaki tek link vasıtasıyla GTA Vice City Türkçe yamasını indirebilirsiniz.

http://fullindir-yukle.blogspot.com/2015/10/gta-vice-city-full-turkce-yama-indir.html

GTA Vİce City Tr 11 Yenilikleri:
Donma sorunu menüdeki “son yazılar” hariç sorun olmaktan çıktı (15 saat test edildi).
Menüdeki çoğu yazılar düzenlendi.
İstatistikler:
Daha rahat şekilde yazıldı. (tüm harfler küçük)
(MOTOR) hatası düzeltildi. (ön kaldırma ve 2 teker) (m) metre yada (mil) mil mesafesi olduğu belirtildi.* Bazı yardım dosyaları orijinal halde bırakıldı (donma ihtimaline karşı).
  Bazı telefon görüşmeleri düzeltildi.
  Bazı çeviri hataları düzeltildi.* Araç Gereç dükkanındaki uzun bıçak (KASAP BIÇAĞI) Döner Bıçağı olarak değiştirildi.

Ekstra:
  Oyunun yazılarında maalesef ç,ğ,ı,İ,ö,ş,ü harflerini kullanılmadı. Ama çabuk alışabileceksiniz.
  HERŞEYİ BİREBİR ÇEVİRİLMEDİ, sadık kalmaya çalışılmış fakat bazı yerlerde eklemeler/çıkartmalar yapılmış yada bazı ingilizce küfürleri dilimizin argo kelimeleri ile değiştirilmiş
  Oyun Menüsündeki secenekler/goruntu ayarlari altında “altyazi”lar açık olsun.
* Senaryoyu görmeden, yazıları cümle cümle çevirildiği için değişik anlamlarda çevirilmiş olabilir.

 http://www.makroads.com/download.php?t=Gta%20Vice%20City%20%C4%B0ndir-T%C3%BCrk%C3%A7e%20Yama%20%C4%B0ndir

Etiketler : , , , , , , ,


https://fullindir-yukle.blogspot.com [EKİP] :
Sitemizde Full Yeni Sürüm İndir ,Tek Link, Download, Paylaş, 2018 Program Yükle,Ücretsiz Yükle, Tek Link Download, Bedava İndir, Oyun İndir yer almaktadır. Ekip!

1 yorum :

  1. YAAAA BEN GTA VICE CITY NI OYNAMAK ISTIYORUM AMMA YUKLENMIYOR!

    YanıtlaSil